De scouts is onderweg ....

Algemene Voorwaarden Klanten

Deze 'Algemene Voorwaarden Klanten' zijn van toepassing op de relatie tussen Scouts en Gidsen Zele vzw  (hierna SGZ genoemd) met KBO nummer 0433.567.036 (“oudervereniging Scouts en Gidsen Zele) en de Klanten.

1. Definities

Aanbod: het product –en dienstenaanbod van SGZ dat door de Klant via het Platform bij SGZ kan worden besteld.

Bestelling: een bestelling van de Klant via de website van SGZ van het door de Klant geselecteerde Aanbod.

Klant: een natuurlijke persoon die de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt of rechtspersoon die een Bestelling plaatst via het Platform.

Overeenkomst: een overeenkomst tussen de Klant en SGZ met betrekking tot een Bestelling en de deelname aan de activiteit of het afhalen van de Bestelling.

Platform: de website van SGZ : https://www.scoutsengidsenzele.be/

2. Identiteit van SGZ

https://www.scoutsengidsenzele.be handelend onder de naam “Oudervereniging Scouts en Gidsen Zele vzw)

 

Adres hoofdvestiging:

Scoutsstraat 55

9240 Zele

KBO nummer: 0433.567.036

Correspondentieadres:

t.av. Voorzitter SGZ

Scoutsstraat 55

9240 Zele

Email: info@scoutsengidsenzele.be

3. Toepasselijkheid

1. Deze Algemene Voorwaarden Klanten zijn slechts van toepassing op de aangeboden activiteiten en de bestellingen daarbij horend

2. De Klant is gebonden aan de Bestelling en heeft geen recht op terugbetaling, behalve als annulering is toegestaan volgens onderstaand 7 artikel.

3. Tenzij anders aangegeven, moeten personen (inclusief Klanten) ten minste 18 jaar zijn.

4. Wijzigingen in deze Algemene Voorwaarden

1. SGZ kan wijzigingen aanbrengen in deze Algemene Voorwaarden voor Klanten, maar bij belangrijke wijzigingen zal SGZ de Klant informeren voordat deze wijzigingen van kracht worden, tenzij de wijzigingen vereist zijn op grond van de toepasselijke wetgeving.

2. Als de Klant de wijzigingen niet accepteert, mag hij het Platform niet gebruiken.

3. Houd er rekening mee dat als de Klant het Platform na de ingangsdatum van de voorgestelde wijzigingen blijft gebruiken, dit betekent dat de Klant de herziene Algemene Voorwaarden voor Klanten aanvaardt.

5. Het Aanbod

1. SGZ organiseert activiteiten en maaltijden zonder het doel winst te maken teneinde de werkingsbijdragen van zijn leden te verlagen.

SGZ kan ingrediënten en additieven gebruiken voor maaltijden en drankjes, die allergieën en intoleranties kunnen veroorzaken. Als een Klant allergisch is voor bepaalde voedingsmiddelen, raden wij aan om telefonisch contact op te nemen met SGZ voor actuele allergeneninformatie voordat de bestelling wordt geplaatst.

2. SGZ geeft alle Bedrijfsgegevens zodanig weer, dat voor de Klant duidelijk is wat zijn rechten en verplichtingen zijn die aan de aanvaarding van het Aanbod zijn verbonden.

3.  SGZ aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de bereikbaarheid van het Platform.

6. De Overeenkomst

1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Klant de Bestelling definitief maakt door het klikken op de knop 'Nu kopen' tijdens het proces van het plaatsen van een Bestelling via het Platform.

2. Na ontvangst van de Bestelling, zal SGZ de Bestelling elektronisch aan de Klant bevestigen.

3. Als de Klant nog niet eerder heeft ingelogd of een account heeft aangemaakt, kan de Klant de optie hebben om door te gaan met zijn Bestelling als gast. Door de Bestelling als gast te voltooien, gaat de Klant ermee akkoord dat SGZ een tijdelijke SGZ gastaccount aanmaakt die, tenzij anders vermeld in deze Algemene Voorwaarden.

4. De Overeenkomst kan alleen door SGZ worden uitgevoerd als de Klant correcte en volledige contact- en adresgegevens verstrekt bij het plaatsen van de Bestelling. De Klant heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan SGZ of SGZ te melden.

5. In verband met informatie over de status van zijn Bestelling, dient de Klant na het plaatsen van de Bestelling telefonisch of per e-mail (zoals aangegeven bij het plaatsen van de Bestelling) bereikbaar te zijn voor SGZ.

7. Indien de Klant kiest voor het afhalen van de Bestelling, dan dient hij op de gekozen tijd aanwezig te zijn op de afhaallocatie van SGZ, die in de bevestigingsmail, tekstbericht of op de website van SGZ is weergegeven.

7. Ontbinding van de Overeenkomst en annulering van de Bestelling

1. Als u, de Klant, een consument bent, kunt u bepaalde wettelijke of statutaire rechten hebben wanneer u producten bestelt via het Platform. Onverminderd deze rechten (die, indien van toepassing, onverlet blijven) kan de Klant de Overeenkomst niet ontbinden wanneer de goederen in de aanbieding bederfelijk zijn, niet geschikt zijn voor retourzending vanwege hygiëne of gezondheidsredenen, of na levering onlosmakelijk zijn vermengd met andere goederen. Bestellingen kunnen niet door de Klant bij SGZ worden geannuleerd. Annulering van de Bestelling door de Klant bij SGZ is slechts mogelijk indien SGZ expliciet aangeeft dat Annulering van de Bestelling door de Klant mogelijk is.

3. Indien de Klant een valse Bestelling plaatst (bijvoorbeeld door foutieve contactgegevens door te geven, niet te betalen of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie of afhaallocatie om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan SGZ besluiten om toekomstige Bestellingen van de betreffende Klant te weigeren.

4. SGZ heeft het recht om namens SGZ Bestellingen te weigeren en Overeenkomsten te annuleren, indien er gerede twijfel bestaat over de juistheid of authenticiteit van de Bestelling of de contactgegevens. Indien de Klant schijnbaar valse of frauduleuze Bestellingen plaatst, dan kan SGZ hiervan aangifte doen bij de politie.

8. Door SGZ  gegenereerde inhoud

1. Rapportage en verwijdering: U, de Klant, wordt aangemoedigd om inhoud waarvan u denkt dat deze in strijd is met het beleid van SGZ of deze Algemene Voorwaarden, te melden. SGZ zal alle gerapporteerde inhoud beoordelen en passende maatregelen treffen, waaronder het verwijderen van de inhoud of het schorsen van de gebruiker die de inhoud heeft geplaatst, verzonden of geüpload.

9. Betaling

1. Op het moment dat de Overeenkomst wordt gesloten overeenkomstig de bepalingen van artikel 6.1 van deze Algemene Voorwaarden voor Klanten, is de Klant verplicht om SGZ voor de Bestelling te betalen. De Klant kan aan deze betalingsverplichting voldoen via een online betaalmethode op het Platform of door betaling aan SGZ aan de deur of op de afhaallocatie.

2. Met inachtneming van de bepalingen van artikel 7 van deze Algemene Voorwaarden voor Klanten is (gedeeltelijke) terugbetaling van een online betaling alleen mogelijk indien de Bestelling niet (geheel) geleverd kan worden. De terugbetaling wordt altijd op dezelfde rekening gedaan als die waarmee de betaling is gedaan. Afhankelijk van de door de Klant gebruikte betaalmethode zal de verwerking van de terugbetaling maximaal 10 werkdagen duren.

3. SGZ heeft MultiSafePay geautoriseerd om namens SGZ de online betaling van de Klant in ontvangst te nemen.

11. Klachtenregeling

1. Klachten van de Klant over het Aanbod, de Bestelling of de uitvoering van de Overeenkomst, dienen bij SGZ te worden neergelegd. De exclusieve verantwoordelijkheid voor het aanbod van SGZ en de uitvoering van de overeenkomst ligt bij SGZ. SGZ kan alleen een bemiddelende rol aannemen.

2. Als de Klant een klacht heeft over de Service, dan dient de klacht via het contactformulier, per e-mail of schriftelijk via de post te worden gecommuniceerd aan de klantenservice van SGZ op het in artikel 2 van deze Algemene Voorwaarden Klanten aangegeven contactadres.

3. Nadat de klacht door SGZ is ontvangen zal SGZ zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen een week, reageren met een ontvangstbevestiging. SGZ streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken te behandelen.

4. Klachten zoals omschreven in de leden 1 en 2 van dit artikel, moeten binnen bekwame tijd nadat de Klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend.

5. De Europese Commissie beheert een ODR platform. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. SGZ sluit het gebruik van Alternative Dispute Resolution als bedoeld in de richtlijn 2013/11/EU expliciet uit. Het e-mailadres van SGZ is be@SGZ.

12. Inzicht en correctie van opgeslagen persoonsgegevens

1. SGZ verwerkt persoonlijke gegevens op van de Klant. Op de verwerking van persoonsgegevens is de privacyverklaring van toepassing.

 

Background body show when use boxed layout
You can upload image for /themes/gavias_lozin/images/patterns
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
Color skins
Body layout